Přeměňte výzvy na příležitosti. Získejte strategii digitální transformace v oblasti zákaznické obsluhy, která posílí vaši společnost do budoucna.
Pochopte lépe výzvy, kterým společnost čelí, a přizpůsobte strategii tak, aby adresovala konkrétní potřeby a příležitosti pro zlepšení.
Jasně definujte očekávané výsledky transformace a stanovte klíčové ukazatele výkonnosti, které vám pomohou sledovat pokrok.
Mějte k dispozici kvantitativní odhad finančního dopadu digitální transformace, který je klíčový pro získání podpory vedení a zajištění potřebných investic.
Identifikujte potřebné změny v týmech a pracovních rolích, což je nezbytné pro úspěšnou implementaci a udržitelnost digitálních iniciativ.
Využijte efektivní plánování, čímž zajistíte včasné provedení všech aspektů transformace, minimalizujete rušení běžného provozu a zvýšíte pravděpodobnost hladkého přechodu.
Automatizujte tvorbu objednávek a smluv přímo z akceptovaných nabídek.
Zobrazte si průběh zpracování objednávek řízených z ERP.
Identifikuje aplikace, které již nesplňují požadavky současné doby anebo ty, které jsou svým přínosem duplicitní v novém fungování společnosti.
Vsaďte na rychlejší a přesnější sdílení dat mezi systémy a odděleními. Zvýšíte tím efektivitu a zabráníte chybám způsobeným manuálním zpracováním.
Reagujte rychleji na tržní změny, pružněji experimentujte s novými přístupy a objevujte tak inovativní produkty a služby.
Kroky, které doručí úspěch a zajistí optimalizaci vašich procesů.
CSO
Želetavská 1525/1 | budova FLEKSI Filadelfie
+420 730 635 095
IČO 05177472
DIČ: CZ05177472
Cyrilská 7
+420 739 610 635
Prievozská 6/a
+421 908 754 004
Tajovského 2
+421 910 995 564
© 2024 Enehano | Člen skupiny Synequs | Všechna práva vyhrazena.